Avatar billede fogtoo Nybegynder
23. juni 2012 - 12:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Netværks harddisk

Jeg har fra TDC fået en netværksharddisk, som jeg har sat op på routeren og det virker fint.(Sådan da)

Mit problem består i at hver gang jeg booter computeren, får jeg en besked om at: "Der kan ikke oprettes forbindelse til alle netværksdrev".
Det er jo fint i sig selv, hvis det ikke virkede, men hvis jeg går ind på denne computer og kigger under netværksdrev, har jeg fint adgang. Ingen problemer af nogen art.

Mit spørgsmål går på om jeg kan få den til ikke at give mig den "fejlagtige" fejlbesked. "Time-out"-tiden før beskeden bliver given er for hurtig i forhold til hvor langsomt? jeg booter computeren. Kan man sætte tiden op, eller fjerne fejlbeskeden ?

Jeg bruger Windows 7.

P.s. Jeg har ingen ide om, hvilket emne dette burde stå under, der var ingen der lige passede i min optik, men håber at nogen kan hjælpe alligevel :)
Avatar billede tiger_dk Mester
23. juni 2012 - 13:18 #1
Den her katergori http://www.eksperten.dk/spm/Netvaerk/Storage/ var stedet, du skulle have oprettet det her. Luk her og opret det der istedet, der vil du få flere henvendelser !
Avatar billede fogtoo Nybegynder
23. juni 2012 - 13:26 #2
Min første tanke var også at oprette der, men da mit problem var Windowsfejl, tænkte jeg at det omhandlede styrestystem, mere end netværk, derfor jeg endte her.
Har nu oprettet det under netværk istedet, så må vi se hvad der sker.
Hvis nogen kender svaret så kan I svare her:
http://www.eksperten.dk/spm/965050
Avatar billede tiger_dk Mester
23. juni 2012 - 16:25 #3
Der er allerede kommet nogle forslag det andet sted, så kategorien er det sted !