Avatar billede JimmyLuu Nybegynder
21. juni 2012 - 21:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Min computer er blevet voldsomt langsom.

Hejsa.

Jeg har en bærbar som er blevet utrolig langsom lige pludselig. Det startede med, at jeg sad og spillede et normal game og lige pludselig faldt min FPS bare ned, og hele min computer blev ultra langsom. Problemet sker altid når jeg spiller et spil. Det sker også nogle gange, når jeg er på skrivebordet og laver ingenting. Det er meget forskelligt hvornår det sker, men ved spil når jeg spiller, så er min FPS på 60 (Det er meget normalt) men efter 10min falder den bare ned på 00-10FPS på under 1sec. Jeg har tjekket mit internet, om det var problemet men det var det ikke. Jeg har også sat grafikken på det laveste i spil men problemet er der stadig væk. Jeg har nu ormformaterede min bærbar 2 gange men der skete heller ikke noget. Jeg har også kørt CCleaner og AVG for at se om der var noget der, men det var der ikke.

Jeg vil være meget taknemlig hvis der er nogle der kan hjælpe mig med dette irreterene problem.

MvH

Jimmy Luu
Avatar billede morten1900 Nybegynder
21. juni 2012 - 21:58 #1
- Søg for fejl i registerdatabasen
- Defragmentering af harddisk
- Deaktivere unødvendige programmer under opstart
- Opdaterede drivere
- Overophedning af hardware?
Avatar billede JimmyLuu Nybegynder
21. juni 2012 - 22:05 #2
Jeg ikke hvordan man søger efter fejl i registerdatabasen, men de 4 andre har jeg gjort/checket.
Avatar billede JimmyLuu Nybegynder
21. juni 2012 - 22:06 #3
Jeg ved ikke*
Avatar billede morten1900 Nybegynder
21. juni 2012 - 22:07 #4
Okay med hvilke programmer? :)

Du kan gøre det med Ccleaner, men Eusing Free Register Cleaner laver grundig scanning...
Avatar billede morten1900 Nybegynder
21. juni 2012 - 22:07 #5
Upsi ikke meningen det sku være svar..
Avatar billede JimmyLuu Nybegynder
21. juni 2012 - 22:25 #6
Hvis det er med CCleaner man gør det med, så har jeg gjort det..
Avatar billede JimmyLuu Nybegynder
21. juni 2012 - 22:32 #7
Jeg har lavet en ny en http://www.eksperten.dk/spm/964979 . Det er den sammen bare i en ny kategori.