Avatar billede fsJensen Nybegynder
21. juni 2012 - 13:43 Der er 6 kommentarer

print spooler

Har tidligere haft min printer sat op trådløst, men da denn på et tidspunkt kom med meddelsen:
Print spooler tjenesten kører ikke

Har derfor nefter gentagne forsøgt at starte den manuelt, af installeret printeren under fjern programmer.

Dette hjælper ikke, hver gang jeg forsøger at geninstaller printeren får jeg den samme meddelse:

Print spooler tjenesten kører ikke

Er ved at være lidt desperat. ER der nogen der kan hjælpe?

PS Har prøvet at følge de råd der er givet her på sitet tidligere, men uden held.

Mvh Jensen
21. juni 2012 - 13:57 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede jokkejensen Novice
21. juni 2012 - 14:41 #2
Kører print spooler tjenesten under "services" ?

/J
Avatar billede fsJensen Nybegynder
21. juni 2012 - 21:42 #3
ja sorry Win7
Avatar billede fsJensen Nybegynder
21. juni 2012 - 21:43 #4
Øh hvad mener Du med "services"?
21. juni 2012 - 22:03 #5
Gå i Start - Skriv i søgefeltet >  Services  > vælg det program som hedder >  Services.msc  > og højreklik på den og sig "Kør som administrator"

Find Tjenesten (Hvis den er der)
* Print Spooler

Check at den er startet OG sat til at starte automatisk...

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede fsJensen Nybegynder
28. juni 2012 - 08:30 #6
Den er ikke startet, da den ikke fastholder denne indstilling
Er sat til automatisk start.