Avatar billede louisek Mester
19. juni 2012 - 14:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Indesign - indhold rykker sig

Jeg har et indesigndokument jeg har arvet, som er ved at drive mig til vanvid - når jeg flytter rundt på sider i dokumentet forskubber sidernes indhold sig - hvad sker der? - hvordan undgår jeg det?

VH Louise
Avatar billede louisek Mester
20. juni 2012 - 14:03 #1
jeg kan løse problemet ved at justere så der er samme margen i begge sider på mine sider - så det kan løse det for nu - hvis der er nogen der alligevel ved hvad det er der går galt - vil jeg meget gerne høre nærmere :)
Avatar billede louisek Mester
15. november 2012 - 10:23 #2
luk