Avatar billede brita Nybegynder
18. juni 2012 - 09:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad betyder prepopulate?

Jeg sidder og oversætter tekststrengene mellem noget kode og er stødt på ordet prepopulate. Hvad betyder det?

Sætningen er: This will prepopulate the buyer\'s home phone number.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. juni 2012 - 09:39 #1
Pre-populate. Pre=på forhånd, populate=indstte/udfylde.

Så mon ikke ca.: Dette vil automatisk indsætte køberens telefonnummer.
Avatar billede brita Nybegynder
18. juni 2012 - 10:00 #2
Super, tak! Jeg tænkte nok det var noget i den retning! :)

Smid et svar Erik..
Avatar billede brita Nybegynder
18. juni 2012 - 10:34 #3
Nå, du samler ikke på point... så tager jeg dem lige selv, for at rydde op. Tak igen.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. juni 2012 - 10:43 #4
:)