Avatar billede Andershoegh Seniormester
17. juni 2012 - 09:25 Der er 1 løsning

Eksperten har fået egen browser, for at slippe for popups på min iPad

Da jeg tilmelder mig til eksperten bliver jeg mødt af en ganske afskyelig popup.

Jeg ville da ikke kunne leve med at den poppede op,hver gang jeg besøgte denne webside.
Heldigvis kunne jeg hente en App, der hed Apollo, og derved blokere for denne popup og de andre reklamer på Eksperten.  Dem ville jeg ellers godt kunne leve med.

Også en browser der hed Ghostery kunne bruges. Virkede bare langsommere.

Jeg bruger stadig Safari til andre websider.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
20. juni 2012 - 22:09 #1
Desværre er adblock programmer stadig aktuelt, da irriterende popups stadig bliver ved at dukke op, når en person logger ind  Eksperten. -(