Avatar billede JakobJunker Nybegynder
14. juni 2012 - 20:37 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Gamer bærbar til 12.000.

Hej alle sammen.

Da jeg skal på efterskole skal jeg have mig en bærbar computer som der gerne skulle game. Lige nu har jeg en selv bygget stationær som jeg byggede for godt et år siden.

Den må jeg dog ikke have med på min efterskole. Min mor har så sagt at hun gerne vil give mig en bærbar til omkring de 12.000.

Jeg har kigget meget på den her:
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=706000020&gruppe=pcnotevision

Hvor at jeg så har tænkt mig at opgradere grafikkortet, for så for jeg jo noget af det bedste grafikkort, som der er mobilt.

Kunne den være noget? Har i et andet forslag eller noget. Da jeg gerne vil have noget som der bare rykker.
Avatar billede kimtheman Novice
14. juni 2012 - 21:24 #1
Da ingen tvivl om at hvis du opgradere til HD 7970M. Så har du en maskine der sparker Røv..

Se grafikkorts placering her:
http://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon-HD-7970M.72675.0.html
Avatar billede JakobJunker Nybegynder
14. juni 2012 - 21:51 #2
Det er præcis hvad jeg selv tænker. Tusind tak for svar.
Avatar billede tiger_dk Mester
14. juni 2012 - 23:17 #3
Den her http://www.sharkgaming.dk/msi-gt70029.html sparker virkelig røv og den ligge inde for budget !
Avatar billede tiger_dk Mester
14. juni 2012 - 23:18 #4
De har virkelig en god service hos sharkgaming, har selv en shark maskine !
Avatar billede pstidsen Novice
15. juni 2012 - 00:25 #5
Husk også OS med den fra MM Vision. Hvis du har OS så kan du måske opgradere SSD til 180 GB.
Avatar billede tiger_dk Mester
15. juni 2012 - 14:33 #6
den fra sharkgaming er incl. OS
Avatar billede JakobJunker Nybegynder
15. juni 2012 - 14:45 #7
Jeg har OS, her hjemme. Jeg kan se at jeg vil få et bedre grafikkort hvis jeg tager MM-Vison. Desuden ved den Msi for jeg heller ikke SSD. Så jeg tror det bliver til den MM-Vision.
Avatar billede tiger_dk Mester
15. juni 2012 - 16:17 #8
Tag en snak med dem fra sharkgaming, de er utrolig vendelig at snakke med, og de kan sikker også gøre noget så den opfylder dine krav !
Avatar billede pstidsen Novice
15. juni 2012 - 18:05 #9
#7: God idé!! :-)
Avatar billede kimtheman Novice
15. juni 2012 - 21:38 #10
Ja har selv SSD disk og man mærker stor forskel. Og grafiken er bedre på den fra MM-Vision. Så klart du skal vælge den.
Avatar billede JakobJunker Nybegynder
20. juni 2012 - 14:45 #11
Nogen der vil ligge et svar eller skal jeg bare?
Avatar billede pstidsen Novice
20. juni 2012 - 16:25 #12
Er det ikke en anelse useriøst at give folk en under en time til at lægge et Svar?

Svaret: JO!
Avatar billede kimtheman Novice
20. juni 2012 - 18:07 #13
Jaa det var måske lige hurtigt nok. Vi sover jo ikke herinde!
Avatar billede pstidsen Novice
20. juni 2012 - 18:46 #14
#13: Men tæt på ^^