Avatar billede thadoews Nybegynder
10. juni 2012 - 18:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Fejl i hjemmeside læsning

Hej eksperter!

Min foretrukne browser er begyndt at opføre sig underligt! Jeg havde version 12 installeret og nu har jeg opgraderet til version 13 uden at få løst mit problem.

Disse billeder fortæller vist uden ord, hvad mit problem består af:
http://gupl.dk/680685/
http://gupl.dk/680684/

Som i kan se, indlæser FF kun html-koden og ikke andet. Nogen få sider virker, men det er kun de sider, som ikke indeholder en masse "avancerede" koder. Jeg har forsøgt at google det, men har ikke fundet noget brugbart! Min explore fungere upåklageligt, men jeg ynder ikke at bruge. Jeg bruger en masse tilføjelser i mit FF, men jeg har slået disse fra og problemet er der stdag ;/

Håber i vil hjælpe mig :)
På forhånd tak!
Avatar billede pstidsen Novice
10. juni 2012 - 19:33 #1
Prøv at rense med CCleaner fra Piriform.
Avatar billede thadoews Nybegynder
10. juni 2012 - 19:36 #2
#1 > Har jeg gjort. Har også kørt en scan med Spybot og Avast.
Avatar billede pstidsen Novice
10. juni 2012 - 19:37 #3
Virker det i Quirks Mode?
Avatar billede pstidsen Novice
10. juni 2012 - 19:41 #4
Avatar billede pstidsen Novice
10. juni 2012 - 19:42 #5
I øvrigt skal du følge op på/lukke gamle tråde: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/thadoews
Avatar billede thadoews Nybegynder
10. juni 2012 - 20:19 #6
pstiden > Jeg ved ikke om du læste, at jeg havde prøvet at google, men jeg har stadig ikke fundet noget som virker. Alle disse siger at jeg skal slå AdBlock plus fra, rydde min cache og cookies og det er præcis havd jeg har gjort op til flere gange.

Jeg lukker ældre tråde når de er besvaret og hvis ikke følger jeg op på det, og håber at få et svar, som jeg ikke har gjort i mange af mine tråde.
Avatar billede pstidsen Novice
10. juni 2012 - 20:40 #7
Vidste jo ikke HVAD du havde googlet på.....

Hvad med Quirks Mode?

Men når der ikke har været aktivitet i 4 måneder så kommer der ikke nogen løsning. Hvor meget du end håber på det...
Avatar billede theincomlive Praktikant
10. juni 2012 - 21:53 #8
har du avg firewall?
den ved jeg er rigtig slem
Avatar billede thadoews Nybegynder
10. juni 2012 - 22:07 #9
Nej det er jo rigtigt nok :)

Det ved jeg godt, men ude af øje, ude af sind. Bliver det ved at være aktuelt, så sørger jeg for at den "popper op" engang i mellem :)

Jeg afinstallerede FF helt og installerede det igen. Det har vist løst problemet ;S Nu kan jeg så gå igang med at optimere FF igen igen... Aie... Jeg siger tak for din hjælp pstidsen.

Jeg mangler et svar.
Avatar billede thadoews Nybegynder
10. juni 2012 - 22:07 #10
#8 > Nej, jeg bruger aldrig AVG igen :)
Avatar billede pstidsen Novice
11. juni 2012 - 09:06 #11
Du lukker bare selv. Du fandt selv løsningen :)
Avatar billede thadoews Nybegynder
11. juni 2012 - 09:14 #12
Desværre fandt jeg ikke løsningen eller viden om, hvorfor problemet opstod :( Problemet kom og gik ;/