Avatar billede katrine7 Nybegynder
09. juni 2012 - 13:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få Theme Hospital-spil til at køre

Kære alle eksperter!
Jeg fik sådan lyst til at spille hospital theme, og downloadede derfor spillet fra denne side. http://www.pixelrage.org/download/Theme-Hospital-Full-Free-Game-Download/download3769.html Problemet er bare at jeg ikke kan få det til at virke. Det downloadede lige så fint, men når jeg forsøger at åbne applikations-filen, kommer der en sort boks op, som derefter forsvinder igen, og så sker der ikke mere. Jeg har en ide om, at det måske er fordi jeg bruger windows 7 at det ikke virker. Hvad gør jeg?
Avatar billede montago Praktikant
09. juni 2012 - 15:34 #1
Prøv først at køre spillet med kompatibilitets indstillinger: højreklik på exe filen og aktiver administrator rettigheder + windows xp mode...

Hvis det slet ikke virker kan du installere windows xp mode og få det til at virke i.. Dog kører det nok lidt sløvt derinde. Men det kan sagtent komme til at du.
Avatar billede dannyhare Nybegynder
09. juni 2012 - 15:39 #2
Hold da op, findes det spil endnu.

Det er nok det sjoveste spil i længere tid, taget ud fra hvor gammelt det er.
Avatar billede katrine7 Nybegynder
09. juni 2012 - 16:19 #3
Så langt så godt! Tak skal du have. NU løber jeg så ind i det næste problem: den siger language setup failed. Jeg har læst mig frem til at man skal opdatere DiretcX, hvilket jeg har gjort. Har også kørt den som administrator. Ved du måske hvad jeg skal gøre nu?
Avatar billede montago Praktikant
09. juni 2012 - 17:10 #4
du kan prøve at indstille computeren til en anden region, inde i Kontrol Panel / Region instillinger

sæt den til USA / Amerikansk med engelsk keyboard, ur og det hele.

Jeg kan huske jeg engang havde et spil som kun virkede hvis computeren troede den stod i USA. Det kan være det også virker for Theme Hospital :)
Avatar billede dannyhare Nybegynder
09. juni 2012 - 17:33 #5
Halløjsa..

Prøv at hent denne version i stedet, det fungere på min Mac med Windows 7 64bit dansk

Der er en installations i *.exe, det fungere..

http://www.hare.dk/spil/
Avatar billede katrine7 Nybegynder
10. juni 2012 - 09:09 #6
Der virkede det søreme! Jeg installerede spillet igen og ændrede regionen til usa. Nu kan jeg bruge min sygedag på noget konstruktivt ;) tak!