Avatar billede opt Nybegynder
06. juni 2012 - 19:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Seneste guides

Seneste guides, står der på forsiden af eksperten.dk.

Det er da pisse iriterende at der bare vises en side med:
Denne guide er blevet fjernet af en CoAdmin.

Begrundelse:
Dette er ikke en guide, og er derfor blevet fjernet.

Eller:
Denne guide er blevet fjernet af en CoAdmin.

Begrundelse:
Reklamespam

Denne der "CoAdmin" må da være en robot, eller helt skudt i hovedet. Nu har de links været på forsiden i mindst 4 dage.

:-(
Avatar billede TIversen Novice
06. juni 2012 - 20:38 #1
Enig,

"guides" såsom den der "See Kessler vs. Green fight in your living room on pc..." burde slettes helt ( også fra forsiden ), da den tydeligvis ikke indeholder noget værdi
Avatar billede 220661 Ekspert
06. juni 2012 - 22:26 #2
Jeg er enig i at det er irriterende med tomme spørgsmål/guides.
Men som jeg forstår det må coadmin ikke fjerne dem helt.
Der er vist noget juridisk forbundet med det, som ikke kan/må omgås.
Avatar billede arne_v Ekspert
12. juni 2012 - 06:53 #3
Det har naeppe noget med coadmin at goere.

Der er noget kode som henter nyeste artikler. Og den kode burde hente nyeste artikler som ikke er slettet.

Et software problem.
Avatar billede opt Nybegynder
21. juni 2012 - 06:02 #4
Mange tak for jeres kommentarer.

Jeg har lige fået en venlig påmindelse, fra Experten, om mit åbne spørgsmål, en fin ting.

:-)