Avatar billede louisek Mester
06. juni 2012 - 09:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Rense outlines

Jeg har et logo som jeg gennem flere gange har justeret til og outlinet - så lige nu er der flere lag vektorer inde i hinanden - er der en måde hvor jeg kan få reduceret så jeg kun har den vektor der ligger som definerende i kanten - helt konkret har jeg outlined en tekst for derefter at give den mere volumen med en linjetykkelse. Jeg har herefter outlined hele bogstavet, men har nu konturerne af det oprindelige bogstav inde i selve hovedkonturen.

Vh Louise
Avatar billede louisek Mester
06. juni 2012 - 09:32 #1
fandt ud af det --- det var bare compound paths der skulle releases :)
Avatar billede Himbear Nybegynder
06. juni 2012 - 13:02 #2
Godt :-) Det kan godt give lidt grå hår ... hehe