Avatar billede peterpeter Seniormester
03. juni 2012 - 01:46 Der er 1 løsning

Templates til Premiere Pro - Free Templates hvor ??

Kære alle

Jeg søger efter Free Templates for Adobe Premiere Pro....

Ikke tutorials, men deciderede templates man kan ligge ind i programmet og rette i....
Der findes mange til Adobe After Effects... Men det er ikke til AE, men til Premiere Pro jeg søger Templates....

Jeg har Googlet og Googlet uden held.... Mange sider, men når man kommer ind - så koster de penge....

Kunne være fedt med en side som "http://www.freepremiereprotemplates.com/" - ( den er så med After Effects templates)

Nogen der kan hjælpe !!

En masse Gratis / FREE Templates til Premiere Pro ??

Tak  - Hav en god aften.....
Avatar billede peterpeter Seniormester
17. juli 2012 - 13:21 #1
Lukker