Avatar billede clausito Seniormester
30. maj 2012 - 23:45 Der er 1 løsning

Nero 11 video-vision - ændre layout

Vil gerne lave et billede diasshow med Nero 11. Bruge zoom in/out effekter og gemme det som en lille film og lægge det på youtube

Det går så nogenlunde, men det irriterer mig jeg ikke kan ændre højden af synsfeltet i mine medier, effektpalet og egenskaber

Eks er højden på synsfeltet så lille af man næsten ikke kan se ens billedfiler og hvilke man evt ville vælge

Dumme spørgsmål eksisterer ikke, men måske her

Har lidt efter noget video tutorials, men lige dette emne er der intet om

Effektpanelet er synsfeltet så lille at det næsten er umuligt at vælge effekt - på trods af brug af rullepanel

Er der noget med "tilpas" configure osv
Avatar billede clausito Seniormester
18. juni 2012 - 19:21 #1
lukker