Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2012 - 22:37 Der er 4 kommentarer

Screenshot i vector grafik?

Hej.

Jeg har et dokument i en PDF som jeg gerne vil indsætte noget tekst i. Så min tanke var at tage et screenshot af PDF'en i vektorformat, og så indsætte noget tekst i Paint etc. i Windows 7.

Men hvordan gemmer jeg et screenshot som vector grafik i Windows?
Avatar billede pstidsen Novice
25. maj 2012 - 23:43 #1
Klippeværktøjet??
Avatar billede Himbear Nybegynder
26. maj 2012 - 00:29 #2
Det kan man ikke. Et screenshot er jo pixel-grafik. Men hvorfor vektor?
Avatar billede pstidsen Novice
26. maj 2012 - 08:03 #3
Ups.. Vidste ikke hvad vektor grafik ar :-)
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2012 - 10:47 #4
For at dokumentet ikke kommer til at se helt forfærdeligt ud når jeg zoomer ind og ud. Men det er måske ikke strengt nødvendigt. Hvad vil du anbefale jeg evt. gør for at rette i en med noget tekst?