Avatar billede mllarsen Nybegynder
25. maj 2012 - 21:05 Der er 1 kommentar

Opdatering af data fra 1 tabel til 1 anden

Hej

Jeg skal have opdateret data "tid" fra 1 tabel til en anden. Når det er 2 tabeller køre opdateringen fint.
Så laver jeg den ene tabel om til en forespørgsel (fordi jeg skal bruge summen af "tid"), så kører opdateringen ikke mere og jeg får fejl
"Operation must use an updatable query".

Er den nogen som kan hjælpe mig med dette problem?

Mvh Marianne
Avatar billede MSchlamovitz Mester
03. oktober 2012 - 11:19 #1
Hvordan er relationen mellem de to tabeller - det er vel kun udvalgte felter fra tabel 1 hvor tiden skal være den samme som i tabel 2 - eller hvad?