Avatar billede masch Nybegynder
23. maj 2012 - 18:24 Der er 2 kommentarer

Ny bærbar til video editing, men hvilken?

Hej derude

Jeg søger som overskriftet siger en bærbar der virkelig sparker r**.

Nogle vil nok spørge hvorfor en bærbar, jo personen der skal benytte den skal være mobil og kunne tage den med under armen.

Krav fra personen til enheden er at den skal have en i7 Processer og kunne afspille og brænde blu-ray.

Prisramme er ikke fastsat så skyd endelig løs med alt i har og kan finde :)

Jeg har selv kigget lidt rundt, men hardware er ikke min stærke side og derfor søger jeg nu hjælp her hos eksperterne :)

ps. hva er meningen omkring Samsung Series 9 15", det er til mig selv, og skal primært være til studie og internet brug.

pft
Thomas
Avatar billede pstidsen Novice
23. maj 2012 - 19:33 #1
Intern Blu-Ray writer er frygtelig dyr, så computerne bliver lidt pebrede: http://www.edbpriser.dk/computer/baerbar.aspx?nf=strmatrix2%3a%5e%22Core+i7+¤0.0000000000%22%24%5bMultiValSep%5d§strmatrix8%3a%5e%22BD-Writer+¤0.0000000000%22%24%5bMultiValSep%5d§&qt=Fql

Overvej en ekstern Blu-Ray writer (koster 600+) og få computeren til det halve.

Mht. til din bærbar, så er du underfostået med at den IKKE kan bruges til nogen former for gaming? Jeg kan bedre lide ASUS Zenbook end Series 9. Se her: http://www.pcworld.dk/art/204264/test-superslank-baerbar-er-konge-i-windows-land
Avatar billede masch Nybegynder
23. maj 2012 - 19:48 #2
Jeg kan prøve at tale hende fra en intern blu-ray writer, hva ang. gaming er det intet problem. det går hun slet ikke op i. Det skal udelukkende være video editing.

Og Zenbook ser da yderst lækker ud! av den vil jeg kigge lidt nærmer på.