Avatar billede roskilde1987 Juniormester
22. maj 2012 - 22:54 Der er 1 løsning

Vbulletin moduler efterlyses

Hej. Mangler to moduler til min VB hjemmeside. Vi bruger VB Version 4.1.5

www.outdoorforum.dk

Vi søger en dansk sprogpakke til siden, har indtil nu kun fundet halve løsninger som ike virker.

Samtidig mangler vi et modul eller tema til en anden side vi har under opbygning. Modulet skal virke ligesom bilgalleri. Dog skal dette ikke omhandle biler, men andet udstyr.

Der skal kunne oprettes udstyr, billeder, skrives en masse data om det, søges i billeder og laves bedømmelser. Fundet et modul der hedder:

VB Pro Garage

Det er meget tæt på, men ikke helt hvad vi mangler. Så hvis der er nogen der kender et der er mere "allround" ville det være perfekt.

Ian Nielsen
Avatar billede roskilde1987 Juniormester
05. marts 2017 - 21:45 #1
lukket