Avatar billede NicholasH Nybegynder
17. maj 2012 - 19:46 Der er 1 kommentar

Ps vita fra lille spil-kort til hukommelseskort?

Hej jeg overvejer om jeg skal købe en ps vita:)
Og så tænkte jeg på om man kunne købe et spil-kort ude i butikker og om man så kan sætte dem ind på hukommelseskortet så man ikke behøver spil-kortet?
Avatar billede olivern Nybegynder
17. maj 2012 - 22:01 #1
Nej vis du købe et ps vita spil på et spil-kort kan du ikke flytte det hen på hukommelseskortet, men vis du vil har det på hukommelseskortet kan du købe ps vita spil i playstation store.
ps vita spil er tit billigere i playstation store end i spil butikker