Avatar billede kontakten Praktikant
17. maj 2012 - 17:26 Der er 7 kommentarer

Hjemmeside

Hej...

Er der en som har lyst til at hjælpe mig med at oprette en hjemmeside?

Hjemmesiden skal handle om ejendoms formidling i disse dårlige tider og hjælpe deromkring.

Jeg kan ikke tilbyde dig betaling for dette, men du vil naturligvis få en reklame derpå.
Avatar billede KHHP Juniormester
17. maj 2012 - 17:43 #1
Har du nogle ideer til design, logo og evt. funktioner.
Jeg er frisk på at lave noget til dig. Det eneste jeg skal have ud af det er at jeg skal have lov at skrive din side på referenceliste og så at jeg placerer et link til min personlige side i bunden af din side.
Avatar billede zips Juniormester
17. maj 2012 - 17:52 #2
Det er en forkert kategori du har oprette dit spørgsmål i, luk dette og opret et nyt under opgaver http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Programmeringsopgaver/
Avatar billede KHHP Juniormester
17. maj 2012 - 17:54 #3
Hvis du vil se hvad jeg ellers har lavet, så kan du se et lille udpluk her: http://kh-it.latestdot.dk
Det er min personlige side, dog er det et midlertidigt design, da jeg stadig arbejder på et passende. For at se hvad jeg ellers har lavet, kig i menupunktet referencer
Avatar billede kontakten Praktikant
17. maj 2012 - 18:22 #4
Super... skal jeg sende dig nærmere info igennem mailen på creativespectrum.dk
Avatar billede KHHP Juniormester
17. maj 2012 - 18:53 #5
Nej. Brug mailadressen fra denne side: http://kh-it.latestdot.dk/
creativespectrum.dk er blot mit mobildiskotek, så det har intet med mine opgaver indenfor web at gøre.
Avatar billede kontakten Praktikant
17. maj 2012 - 19:33 #6
Ok... Jeg sender via det, og forventer at jeg har det klart til dig i morgen.
Avatar billede KHHP Juniormester
17. maj 2012 - 19:40 #7
Super. Jeg glæder mig til at høre fra dig