Avatar billede decade Nybegynder
15. maj 2012 - 17:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Logo til webudvikler

Hej.

Jeg søger en ekspert indenfor udvikling af logo.

Der skal stå:
EuDesign
Eksperter i webshops & SEO optimering

Jeg giver gerne 200 point ekstra for et veludført job.

Hjemmesiden er www.eudesign.dk ( Der er under konstruktion )
Avatar billede tobrukDk Novice
15. maj 2012 - 20:18 #1
i skriver Unikt Logo på hjemmeside, hvorfor laver du det så ikke selv og i skriver SEO optimering?? hmm det virker ingen mening... :O
Avatar billede decade Nybegynder
15. maj 2012 - 20:37 #2
Jeg sidder ikke selv med det, jeg outsourcer mit arbejde indenfor design.

Derfor :)
Avatar billede tobrukDk Novice
15. maj 2012 - 20:42 #3
okay, men du skriver lige "Eksperter i webshops & SEO optimering" jamen det er intet med design at gøre overhovedet??
Avatar billede decade Nybegynder
14. juni 2012 - 07:39 #4
Lukket