Avatar billede JobMan Nybegynder
14. maj 2012 - 20:53 Der er 4 kommentarer

Logitech G35 headset:

En indstilling jeg ikke har kigget på før i dag, hvor jeg modtog mit nye G35 7,1 vitual surround sound headset fra logitech. Hvad skal den stå på i forhold til dette headset?

Billede af indstilling:
http://billedeupload.dk/images/PBvW.png

OG!!! Jeg har et problem med headsettet: Det opfanger tastatur- og muselyde, som er rimelig høje. Hvordan kan jeg frasorterer baggrundsstøj som disse? TAK!! 200 point til et svar der du'er!
Avatar billede 220661 Ekspert
14. maj 2012 - 21:40 #1
Kender ikke noget til headsættet, men med hensyn til dine systemlyde kan de slås fra.
Jeg har kun en systemlyd her på min Xp maskine, og det er lyd til når post modtages. Alle andre lyde har jeg deaktiveret i kontrolpanelet-lyde og lydenheder.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. maj 2012 - 21:42 #2
Som standard har Windows Xp 2 muligheder, og det er standard (alle lyde) og ingen lyde. Men man kan selv lave/oprette de lyde man vil have. Jeg har dog kun valgt lyd til mail bakken når der kommer post.
Avatar billede JobMan Nybegynder
16. maj 2012 - 10:54 #3
Det er den fysiske tastaturlyd, som headsettet opfanger - ikke noget elektronisk, der kan slåes til og fra.

Når jeg rammer en knap på mit tastatur, afgiver det en fysisk lyd, det samme når jeg klikker - så "klikker" det :-)

Headsette er altså for sensibelt, men hvordan ændrer jeg i det?
Avatar billede 220661 Ekspert
16. maj 2012 - 18:19 #4
Det er jo den fysiske opbygning du skal ændre på, og man kan risikere det kommer til at påvirke den lyd der kommer ud af sættet.
Jeg havde på et tidspunkt et tv hvor kabinettet "spillede med".
Her brugte jeg nogle klæb bare 4 mm blygummi plader jeg tilskar og monterede indvendigt i kabinettet.
Du kan jo ikke gøre det samme uden at skille det ad, og så ryger garanti jo. Så jeg har ikke rigtig noget svar på dit 2 problem (end det jeg kom med).
Og jeg kan ikke vide om dette er nok.