Avatar billede jokkejensen Novice
14. maj 2012 - 10:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Spam bruger :

Kan vi ikke lige få nakket :

http://www.eksperten.dk/profil/merian300

/J
Avatar billede jokkejensen Novice
14. maj 2012 - 10:50 #1
merian300
Skrevet: 13. maj 2012 kl. 09.16

My dear my name is Miss Merian Jerry, I saw your profile today and became interested in you, I would also like to know you more and I want you to send an email to my email address so I can give you my picture for you to know who I am.Here is my email address (merianjerriy@yahoo.co.uk)
M I think we can move from here. I'm waiting for your mail to my email address above. Remember the distance or color does not matter but love matters a lot in life Yours Love.please I'd like you to contact me with this e-mail address (merianjerriy@yahoo.co.uk)

My dear my name is Miss marjoram Jerry, in Saw your profile today and Became interested in you, i will også like to know you more, and i want you two please send an email to my email address so i can make you my picture for you to know in Whom am.Here is my email address (merianjerriy@yahoo.co.uk)
M i Believe We Can move from here. I am waiting for your mail to my Email address above. Remember the distance or color ikke matter but love frågor a lot in life Yours Love.please i will like you two contact me with this email address (merianjerriy@yahoo.co.uk)
14. maj 2012 - 10:59 #2
Hun har også besøgt mig.
Avatar billede jokkejensen Novice
14. maj 2012 - 11:06 #3
vi er noget eftertragtet :)
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
14. maj 2012 - 11:07 #4
john_stigers stillede samme spm her http://www.eksperten.dk/spm/962842 men det var jo lørdag, så mon ikke der sker noget i dag ??.
brugeren har da været flittig 165 indlæg på 2 dage :-(, der er da et oprydnings arbejde der vil noget, men man kan da starte med at lukke bruger konti med ip block, gad vide om det var sammen ip nummer som http://www.eksperten.dk/profil/minniewilton
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
14. maj 2012 - 11:30 #5
jeg tror løsningen er at anmelde det enkelte indlæg for spam, det oplevede jeg virkede. eller sende lars en mail direkte

OT: jeg er ikke sikker på at Admin/CoAdmin læser denne og Forslags gruppen, grundet de mange fejl placerede spørgsmål i grupperne
Avatar billede jokkejensen Novice
14. maj 2012 - 12:26 #6
Du får lige et "anmeld misbrug" af mig olsen, send et tilbage :)
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
14. maj 2012 - 13:11 #7
nu har jeg også anmeldt brugeren ( merian300 ) for spam.

jeg er kun blevet generet i 1 spm ( http://www.eksperten.dk/spm/962623#reply_7943393 )
jeg kan se i http://www.eksperten.dk/spm/962842 #10 at brugeren også er begyndt pr mail :(, godt jeg har lukket for interne beskeder.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2012 - 14:04 #8
Det kan løses så simpelt som at implementere captcha ved oprettelse af brugere - men det må vi nok bare drømme os til ... :(

Kig f.eks. http://www.eksperten.dk/spm/963279
31. maj 2012 - 16:34 #9
jokkejensen, hvad er din videre hensigt med dette spørgsmål?  Forventer du flere indlæg, eller forventer du, at tråden pånuværende tidspunkt skal udløse handlinger fra coadmin?  Eller kan tråden lukkes?
Avatar billede jokkejensen Novice
30. juni 2013 - 15:43 #10
asdf