Avatar billede hek123 Nybegynder
13. maj 2012 - 20:30 Der er 1 kommentar

Hvilken Mobile udviklings platform skal jeg vælge?

Overvejer at kaste noget energi efter noget App udvikling. Jeg er dog i tvivl om jeg skal gå specifikt efter Android eller Ios - eller nogle af de cross-over frameworks som dækker begge platforme.

Det er muligheden for at få job med App udvikling på sigt jeg tænker på. Har 20+ års erfaring i forskellige udviklings produkter, herunder Java. Med udgangspunkt i det, vil det self. være mest natruligt at fokusere på Android. Er dog i tvivl om Ios (Iphone/Ipad) har større fokus/fremtid i erhvervslivet?

Nogle relevante kommentarer?

Pfht, Henrik
Avatar billede arne_v Ekspert
13. maj 2012 - 20:44 #1
Der er al mulig grund til at forvente paen efterspoergsel efter baade iOS objective-C og Android Java udviklere i fremtiden.

Det er lidt mere usikkert med cross platform frameworkene. Men PhoneGap er nu del af Adobe, saa den kunne ogsaa vaere vaerd at satse paa.