Avatar billede larsini Seniormester
13. maj 2012 - 09:56 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Jeg har netop modtaget denne spam mail fra Eksperten

Modtaget i form af en besked fra Eksperten - der må gøres noget!!!

citat
merian300 har sendt dig en besked på Eksperten.dk
My dear my name is Miss Merian Jerry, I saw your profile today and became interested in you, I would also like to know you more and I want you to send an email to my email address so I can give you my picture for you to know who I am.Here is my email address (merianjerriy@yahoo.co.uk)
M I think we can move from here. I'm waiting for your mail to my email address above. Remember the distance or color does not matter but love matters a lot in life Yours Love.please I'd like you to contact me with this e-mail address (merianjerriy@yahoo.co.uk)

My dear my name is Miss marjoram Jerry, in Saw your profile today and Became interested in you, i will også like to know you more, and i want you two please send an email to my email address so i can make you my picture for you to know in Whom am.Here is my email address (merianjerriy@yahoo.co.uk)
M i Believe We Can move from here. I am waiting for your mail to my Email address above. Remember the distance or color ikke matter but love frågor a lot in life Yours Love.please i will like you two contact me with this email address (merianjerriy@yahoo.co.uk)

Du kan ikke svare på denne e-mail: Se og svar beskeden på Eksperten.dk

Ønsker du ikke længere at modtage disse e-mails, kan du slå det fra under dine indstillinger.

citat slut
Avatar billede mads375 Juniormester
13. maj 2012 - 10:19 #1
Har fået den samme.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. maj 2012 - 10:21 #2
jeg har anmeldt den, så kontoen lukkes
13. maj 2012 - 10:32 #3
Avatar billede 220661 Ekspert
13. maj 2012 - 12:48 #4
Har sendt en intern mail til Lars om samme problem, så jeg håber da der sker noget.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2012 - 20:48 #5
164 spørgsmål "deltager" "hun" i, og intet er sket...
Eksperten is seriously going downhill....
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2012 - 20:48 #6
.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. maj 2012 - 07:01 #7
Jeg forstår ikke hvad du skriver John??
Jeg har da fået denne meddelelse fra Lars:
http://www.eksperten.dk/bruger/post/6765
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. maj 2012 - 11:38 #8
Jeg kan ikke se dine post meddelelser :)
Avatar billede 220661 Ekspert
17. maj 2012 - 17:27 #9
Det her er hvad Lars skev den 14 maj:
"Hej du. Sorry var lige på weekend, men vedkommende skulle være banned + IP-spærret. Tak for tippet."
Så det burde vel være i orden??
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. maj 2012 - 19:28 #10
Det ser jo sådan ud...
Mente bare der stod "udelukket bruger" ved den sidste...
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. maj 2012 - 19:28 #11
.
Avatar billede larsini Seniormester
22. maj 2012 - 11:30 #12
lukker