Avatar billede NielsErikP Mester
11. maj 2012 - 20:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Springer til toppen af tråden ??

Hej...

Når jeg "Submitter" mig til at følge en tråd her på Eksperten.dk.... Modtager jeg en mail på min mail adresse "Der en kommet en kommentar til XXX" ...klikker jeg så linket i mailen, ryger jeg godt nok til spørgsmålet.. og den aktuelle kommentar, men kun indtil tråden er loadet, så bliver jeg omgående sendt til toppen af den aktuelle tråd...
Så er det jeg godt vil spørge er det ny politik på Eksperten.dk at gøre det sådan... jeg ville jo foretrække at blive stående på det aktuelle indlæg..
Er der evt. noget der kan gøres for det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. maj 2012 - 20:53 #1
Her bliver jeg godt nok sendt til den aktuelle kommentar som altid, men kan det være fordi du bruger "Smart e-mail (Sender kun én e-mail pr. tråd indtil du har set tråden)" funktionen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. maj 2012 - 20:54 #2
F.eks. så ryger du direkte til #1 på dette link: www.eksperten.dk/spm/962782#reply_7942992
Avatar billede NielsErikP Mester
11. maj 2012 - 21:38 #3
Hej...

okay, men det er noget der er sket automatisk indenfor den sidste måned.. før røg jeg til den aktuelle kommentar og blev stående.. tænkte om det var eksperten der har lavet noget...
Tænk dig nu f.eks det er kommentar nr 82 i tråden,Er det så meningen du skal læse hele tråden forfra hvegang der kommer en kommentar??

#1: Hvor påvirker man det Smart Email henne ??
Avatar billede vejmand Juniormester
11. maj 2012 - 21:58 #4
Jeg bliver også sendt til den aktuelle kommentar som altid, og bliver der også...
Jeg bruger IE9, aner ikke om det har nogen betydning....

M.h.t. Smart e-mail:
Klik på "Min profil" -> Rediger -> Flueben i "Smart e-mail
Avatar billede NielsErikP Mester
11. maj 2012 - 22:35 #5
Hej...

Det så squ ud til at påvirke effekten , at slå det Smart Email fra.. (Så vil jeg ikke håbe det vælter ind med Emails fra E af.)...
Men det må jo være dig john_steigers der kom først.. smid venligst et svar..

Tak for hjælpen i to :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. maj 2012 - 23:17 #6
Så smider john_stigers et svar ;)
Avatar billede NielsErikP Mester
11. maj 2012 - 23:25 #7
He he ... har squ aldrig været god til at huske navne ;-)