Avatar billede ettrup1987 Nybegynder
08. maj 2012 - 16:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mangler 2 logoer til mine managers hold? Vil gerne give 200 point eller cash hvis det er det som skal til !!!

Logoerne skal være i 140x140px og det ene skal indeholde teksten Ettrup United og det andet er FC Ettrup ellers er der helt frie hænde
Avatar billede tobrukDk Novice
08. maj 2012 - 17:08 #1
hvad med farver ??
Avatar billede ettrup1987 Nybegynder
08. maj 2012 - 17:09 #2
op til jer !!
Avatar billede tobrukDk Novice
08. maj 2012 - 17:17 #3
du har køre af dem her altså spørgsmål lukke en af dem!! husk det!!

Okay jeg kigger på det lidt senere
Avatar billede gate62 Nybegynder
08. maj 2012 - 20:25 #4
hej  ettrup1987
her er to logoer du kan hente dem hvis de kan bruges

www.gate62.dk

de bliver slettet igen om et par dage
hilsen gate62
Avatar billede ettrup1987 Nybegynder
08. maj 2012 - 22:03 #5
Desværre søger noget bedre !!!
Avatar billede tobrukDk Novice
09. maj 2012 - 00:10 #6
hvis det er ikke er godt ??

og jeg skriver sådan her ;

hvad med farver ??

og du svar sådan her ;

op til jer !!

så ønsker du da heller ikke noget sådan rigtigt, bare der kommer et logo!. jeg synes du skal tag dem da det er utrolig dårlige still at du ikke sige bare noget der hvor du siger "op til jer !!", hvorfor dog ikke sige noget der??? det giver ingen mening omkring det!! og jeg synes du skal tag dem!. ellers må du skrive nede hvad kunne du godt tænke dig og man prøve alt hjælp hinanden, du kunne have sagt det måske lidt mere pæn måde i stede for at til lyde som ej det er ikke godt nok og bla bla bla.

Så sige til også hvad vil du så gerne have på det logo sådan det ikke er godt nok ??? forklare noget.,

Mangler 2 logoer til mine managers hold? Vil gerne give 200 point eller cash hvis det er det som skal til !!!

Logoerne skal være i 140x140px og det ene skal indeholde teksten Ettrup United og det andet er FC Ettrup ellers er der helt frie hænde

skrive også hvad du forventer og ligne ting ;)
Avatar billede ettrup1987 Nybegynder
22. juli 2012 - 13:17 #7
wupti wupti