Avatar billede agora_live Nybegynder
04. maj 2012 - 12:34 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

60804111.dk

Hej

Jeg har en telemarkering website som jeg skal have gjort "brugervenlig", så jeg vil gerne høre hvad i syntes.

Siden er bygget på et Joomla System.

Kunderne har som sådan ikke noget at gøre på hjemmesiden, da alt foregår via deres telefoner som SMS beskeder, men alligevel kommer de forbi i ny og næ :-)

Virksomhederne som benytter vores service, har efter login mulighed for at sende til de tilmeldte baseret på hvor de bor, handler eller på anden måde har ønsket at modtage tilbud fra.

Men hvad kan jeg ændre for at give siden lidt mere interesse? (Jeg kan ikke slette bannerne, da de er den primære indtægtskilde idag)

Besøg venligst siden og kom med lidt ris/ros http://60804111.dk
Avatar billede tobrukDk Novice
04. maj 2012 - 12:53 #1
jeg synes du skal forklare lidt mere på siden

hvorfor man skal valg jer og hvad i kan gøre og ligne..

og skrive lidt mere på siderne!!
Avatar billede mikaelch Novice
12. maj 2012 - 19:48 #2
tal hjemmeside det er svære at søgeord optimere og meget svære at huske navnet så jeg ville vælge et andet domæne navn

titlen det er på din side forside , der ville jeg sætte nogle kerne ord i siden hvad den omhandler og udnytte google bedre at den viser op til de 70 tegn nu.

social logoer det er en god ide at sætte google plus på siden og facebook og derved større chance folk kan dele ens hjemmeside der.

fodnoten sæt der jeres cvr nummer vis i har et det samme på jeres kontakt side.
Avatar billede The_Buzz Novice
27. maj 2012 - 08:29 #3
Hej plindstrup :)

Jeg har netop for to uger siden ansat en markedsføringsøkonom med speciale i online reklame

Hun er super god til at gennemgå en side step for step og udpege åbenlyse fejl, det er ikke kun reklame - men også hvordan du som webmaster får mest ud af dine besøgende, får dem til at se mange sider, eller får dem til at klikke mere på dine reklamer (eller får mere ud af dine egne reklamer hvis du reklamerer).
Du kan læse lidt mere om det på hendes indtil videre lidt sparsomme hjemmeside på http://pr.modified.dk/freelance_kompetancer.pro og hendes biografi på http://pr.modified.dk/freelance_biografi.pro

Kort fortalt er det efter min mening, en anden ting at få folk fra et forum til at komme med feedback på en side - som at få en person med en decideret uddannelse i det til at lave en sides analyse og komme med forslag forklare hvordan folk vil reagere overfor ens side...

Personligt har hun faktisk allerede næsten fordoblet mine besøgende til mine annoncører på www.LottoStat.dk
Avatar billede boogieman53 Nybegynder
11. juli 2012 - 11:03 #4
Indlægget er i strid med retningslinierne for brug af eksperten.dk (2.2)

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede agora_live Nybegynder
12. september 2013 - 04:37 #5
Lukker

Spørgsmålet er låst og kan ikke besvares

Kategori
Alle kurser indenfor Microsoft 365 – både til begyndere og øvede.