Avatar billede Slettet bruger
30. april 2012 - 17:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Emulator der kan downloade coinoffer??

Hej eksperter

Jeg leder efter en emulator, der kan downloade coinoffers..Er der nogen derude der kan fortælle mig hvordan og hvor jeg kan downloade sådan en.

HVis ikke i ved om den kan downloade coinoffers, så bare kom med alle mulige gode emulatorer, hvor jeg kan downloade apps, og specielt android apps.

Mange hilsner mig, PS: JEg ved der er nogen kloger hoveder derude der kan finde det til mig. Det var derfor jeg valgte at spørge på eksperten.dk ;)
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2012 - 23:26 #1
Er det fordi du ikke en iPhone/Android telefon? Jeg tvivler på du kan finde en emulator til din desktop, hvor du bare kan køre programmer fra App Store og Google Play, men det kunne da være sejt hvis der var. :)

Hvis de har en java app (j2me), så findes der forskellige emulatorer til dette.
Avatar billede moddi100 Seniormester
01. maj 2012 - 01:40 #2
Er lige med på en lytter...
Avatar billede gsa Nybegynder
01. maj 2012 - 07:21 #3
Android SDK har en emulator indbygget: http://developer.android.com/sdk/index.html
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2012 - 11:23 #4
#1: Ja det er derfor..:)Men man kan altså godt:)#3: Okay tak, prøver det:)
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2012 - 17:03 #5
den kunne ikke downloade det..:(
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2012 - 15:03 #6
lukket