Avatar billede darkforce Nybegynder
26. april 2012 - 14:22 Der er 1 kommentar

Mailto links virker ikke

Jeg har et problem med at når jeg har fået videre sendt en mail, og bruge en mailto link til at oprette en ny mail som jeg skal sende til en af dem som har skrevet de orginale mails, så opretter den en mail outlook , men når jeg sender den får jeg en mail tilbage om at man ikke kan sende til den email.

nogen som har en løsning på dette.. findes der en hotfix eller er det en instilling som er skyld i det.
Der er outlook 2010 der er tale om
Avatar billede mireigi Novice
26. april 2012 - 16:43 #1
Prøv at skrive et eksempel på den mailto: du bruger.