Avatar billede svendib Nybegynder
26. april 2012 - 07:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ingen internet ved opstart

Hejsa...
Jeg døjer lidt med et træls problem..
Nogle gange når jeg starter min computer op siger den der intet internet er .. og når jeg kigger i endhedshåndtering mangler driverne til mit netværkskort pludseligt...Plejer så og løse det ved og genstarte den men det er da et ret træls problem :D
Har de nyeste drivere installeret til kortet så aner virkelig ikke hvad der er dens problem :D Måske håber jeg nogle derude kan hjælpe :D
Avatar billede sand321 Nybegynder
26. april 2012 - 10:18 #2
Hvis det ikke virker så prøv at kig her:

http://www.sevenforums.com/drivers/36134-must-reinstall-nic-usb-drivers-after-every-reboot.html

Der er nogle flere forslag til hvad du kan prøve!

Google er din ven :)
Avatar billede svendib Nybegynder
09. oktober 2012 - 11:28 #3
Det virkede sq.. er du sød og ligge et svar? :)
Avatar billede sand321 Nybegynder
09. oktober 2012 - 15:29 #4
Det var godt :) Her er et svar!