Avatar billede no9be Nybegynder
23. april 2012 - 21:50 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

gem direkte på ftp

Er det muligt at gemme direkte på ftp?

Hvis man har en hjemmeside og en "file manager". Isedet for at logge ind på cms systemet eller overføre via eksemepvis filezilla.

Er det muligt at sætte det op sådan at man har adgang til ftp, som om det er ens C drev, D drev osv????
Avatar billede Spotgun Seniormester
23. april 2012 - 22:16 #1
Du kan prøve med NetDrive: http://www.netdrive.net/index.html
java script:%20void(0);
Avatar billede no9be Nybegynder
23. april 2012 - 22:40 #2
Ser da godt ud. Tror det er lige det, som jeg har ledt efter.

Ved du om man kan indstille det, så det connecter ved opstart af windows?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. april 2012 - 22:42 #3
#2
http://www.netdrive.net/features.html
Mounts drive automatically when Windows starts.
Avatar billede Wally1973 Praktikant
23. april 2012 - 22:55 #4
Mener da det er muligt direkte i Windows at oprette et FTP-site under netværksteder.
Avatar billede no9be Nybegynder
23. april 2012 - 23:07 #5
Wally: Hvordan? :)

John: Så man skal ikke connecte hele tiden? Har du erfaring med det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. april 2012 - 11:22 #6
Nej, men de skriver jo at programmet automatisk connecter, så prøv det ad. Det er jo gratis til hjemmebrug.
Avatar billede no9be Nybegynder
24. april 2012 - 12:35 #7
Tak John, det kan jeg se nu :)

Jeg vil gerne fordele de 60 points, 20 til dig og 40 til spotgun.

Tak til jer alle.
Avatar billede no9be Nybegynder
24. april 2012 - 12:37 #8
Hvordan giver man det points? kan kun give til mig selv?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. april 2012 - 12:51 #9
Du venter på at spotgun også svarer. Så vinger du af under vores svar og accepterer.
Avatar billede Spotgun Seniormester
24. april 2012 - 13:52 #10
Du får et svar her. :)
Avatar billede no9be Nybegynder
24. april 2012 - 14:27 #11
Tusind tak :)