Avatar billede knowledgeListener Praktikant
23. april 2012 - 15:30 Der er 1 løsning

Advarsel om blokering af besked-funktion på facebook

Jeg har sendt en spørgeundersøgelse til en masse af mine venner på facebook, og har fået en advarsel om, at min besked-funktion vil kunne blive blokeret, hvis jeg ikke sænker tempoet.

Jeg har læst om facebook's regler og retningslinier, men der er ikke angivet hvor grænsen går.

Er der nogen der ved om kan man se et sted, om man er lige på nippet til at blive blokeret, eller om jeg er lagt fra farezonen? Er jeg i farezonen hvis jeg sender en personlig besked til 500 personer? Indholdet er ens, med undtagelse af, at jeg skriver deres navn i starten.

Jeg har nu fået advarslen 3 gange, så nu tør jeg ikke fortsætte.
Avatar billede knowledgeListener Praktikant
07. juni 2012 - 16:36 #1
Jeg tog den lidt med ro, og holdte nogle store pauser, og det løste problemet.