Avatar billede Flyver47 Nybegynder
22. april 2012 - 15:28 Der er 3 kommentarer

Fraps og Flight Simulator

Når jeg viser en film optaget med Fraps i Flight Simulator, følges lyd og billede ikke ad.
Jeg har sidste version af Fraps.
Avatar billede mireigi Novice
23. april 2012 - 00:58 #1
Fraps bruger en hel del ressourcer, det kan være derfor.

Jeg vil anbefale at et andet program i stedet for. Som fx XSplit. Det koster godtnok ~230 kr om året, men du får mange flere muligheder med end med Fraps.
Avatar billede Flyver47 Nybegynder
24. april 2012 - 09:13 #2
Tak for tippet. Måske bliver det XSplit.
Men jeg kan alligevel ikke lade være med at undre mig over, at Fraps ikke virker. Det gjorde det tidligere.
Kan jeg have noget liggende, som generer Fraps?
Avatar billede mireigi Novice
24. april 2012 - 10:06 #3
Fraps er generelt bare tungt at arbejde med. Du kan sagtens have installeret et program som lige bruger 0,1% mere CPU kraft, og så mangler Fraps pludselig de ekstra 0,1% for at køre optimalt.

En anden mulighed kan være at din HDD er blevet fragmenteret og/eller fyldt op.