Avatar billede Simon123451 Nybegynder
20. april 2012 - 20:40 Der er 5 kommentarer

Min computer fryser!

Hey :)

Min computer (HP pavilion dv7) fryser ret tit for tiden, altså (skærmen går i sort eller den bliver i billedet og jeg kan intet gøre) :( kun slukke for computeren.
Den startede med at fryse for flere måneder siden, men der gjorde jeg ikke noget ved det, men nu kommer det igen! :P

Det sker tit når jeg spiller League og Legends eller jeg er på youtube altså (ser et klip)
Hjælp mig! :)

TAK! på forhånd :D
Avatar billede raven_dk Nybegynder
20. april 2012 - 21:22 #1
Har du opdateret alle drivere og bios?
Avatar billede Simon123451 Nybegynder
26. april 2012 - 21:44 #2
Det ved jeg ikke :P

Jeg er ikke den største Computer haj, så jeg  har ingen anelse.

Hvordan kan jeg gøre det? :)
Avatar billede bobalder Nybegynder
23. maj 2012 - 12:46 #3
Dødirriterende. Hvor gammel er den? Måske skyldes det, at den ikke har kræfter nok til de spil?
Avatar billede HueZ Nybegynder
19. juni 2012 - 13:56 #4
Jeg har præcist samme problem. Har samme bærbar og den fryser kun når jeg er inde og trække spil som League of Legends og nogen gange når jeg sidder på et browser spil men hver gang jeg er på LoL (League of legends) fryser den. Fik ordnet det engang med at rense hele computeren for støv så kørte den fint en måneds tid men så 1 måned efter kom det tilbage. Jeg har prøvet at rense den for støv og har også prøvet at opdatere driveren men intet virker...
Avatar billede HueZ Nybegynder
19. juni 2012 - 13:59 #5
Har en HP G61 Notebook
Fryste ikke i starten da jeg havde købt den men den er også ved at være oppe i årene.:) Skriv til mig hvis du løser fejlen ;) // Skype: HueZNielsen // Steam: cbs007 // Facebook: https://www.facebook.com/kasper.nielsen.9469?ref=tn_tnmn // :)
Mvh. Kasper