Avatar billede sir_madsen Nybegynder
18. april 2012 - 13:29 Der er 1 kommentar

Updater Hybrid App

Hej eksperter,

Jeg poster dette spørgsmål under C/C++ da jeg tænker at det er her der er størst sandsynlighed for at få det korrekte svar.

Jeg skal i gang med at lave en Hybrid app, vha. PhoneGap. Jeg søger dog et spørgsmål, som bestemmer om jeg holder mig til en Hybrid app eller vælger en Web App i stedet. Spørgsmålet går på hvordan opdateringen af app'en foregår, da den skal kunne opdateres hele tiden, da der kan komme input fra brugere af den.

Jeg er med på at man i en Hybrid app skal godkendes til app store, men er det sådan det foregår hver gang der laves en opdatering, eller er det kun når der opdateres i den native del af app'en?

Mvh. Martin
Avatar billede Qobra Nybegynder
08. juli 2012 - 20:51 #1
Jeg forstår ikke helt spørgsmålet. Din app skal godkendes i app store, hver gang du laver en ny version. Hvis appen henter indhold fra din server skal den ikke godkendes, hver gang din server sender nyt indhold.