Avatar billede hlt Juniormester
18. april 2012 - 11:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Pageing og gridview

Jeg sidder med et gridview og pageing problem. Jeg har et gridview med en datasource. Den henter en lang liste som jo så fint nok bliver paged. Og nu skal jeg så lave et filter så man kan lave en søgning som f.eks kun henter alle poster som starter med a. Problemet er så at når man har lavet den søgning og hvis den er lang og der laves pageing på gridviewet, så viser den fint nok den første side. Men hvis jeg klikker på en ny side. f.eks side 2, så går gridviewet tilbage til den oprindelige søgning uden at have mit filter på a med. Det er selvfølgelig noget med postback og den selectcommand jeg har på. Men hvordan laver man sådan noget på?
Er det nogen som har prøvet det samme og har en løsning på det?
Avatar billede hlt Juniormester
03. maj 2012 - 08:52 #1
Er der ingen der har prøvet noget tilsvarende?
Avatar billede hlt Juniormester
18. maj 2012 - 09:55 #2
Lukker.