Avatar billede missbehaven Nybegynder
14. april 2012 - 21:06 Der er 1 kommentar

Google chrome lukker mine faner ned

hey derude.
mit chrome opføre sig mærkeligt, hvis jeg har flere faner åben, og vil over på en anden fane, så når eg trykker på den, lukker den fanen istedet for at gå over på den, jeg kan heller ikke få lov at komme ind i tilpasning - håber der er en som kan hjælpe
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2012 - 22:36 #1
Hej missbehaven og velkommen.
Nu bruger jeg ikke selv Crome, men i nogle af de andre browsere kan man reparere dem når man går ind i tilføj/fjern programmer.
Har set et på IE, og jeg mener også Firefox gør det.
Ellers er der også en systemgendannelse til FØR problemet opstod du kunne prøve.
Hvilket styresystem?