Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
12. april 2012 - 14:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Maximér perfomance i spil

Hejsa

Jeg har sat mine spil på steam til "Realtid" inde i windows jobliste> processer > set CPU priority og så til "Realtime". Derudover så har jeg en gaming profil på mit internet så min ping ligger omkring 10-20 stykker på servers.

hvad kan man elelrs gøre for at optimerere performance i sine spil?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
12. april 2012 - 14:51 #1
Hov der skulle stå maximere og ikke optimere.
Avatar billede Flezhwing Nybegynder
12. april 2012 - 17:54 #2
Du kan bruge et program der hedder gamebooster fra orbit  og booste dine spil med det og defragmfntere spilene inde i steam eller i gamebooster
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
12. april 2012 - 17:58 #3
#2 Ja plus det lagger Windows og sløver spillet ned. Useriøst software.
Avatar billede Flezhwing Nybegynder
12. april 2012 - 20:22 #4
Det virkede fint på min gamle bærbar. Som var rimelig dårlig
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
13. april 2012 - 18:36 #5
Lukket.