Avatar billede rekdal Nybegynder
11. april 2012 - 21:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Blokering af Hotmail

Jeg har fået blokeret min konto fordi den har været spam-misbrugt. Jeg kan ophæve blokeringen med en kode. Når jeg klikker mig videre til spørgsmålet : Hvordan vil du modtage koden? kan jeg kun vælge at få tilsendt koden til en mailadresse jeg slet ikke kender? hvordan kan jeg få koden tilsendt en mail jeg rent faktisk kan benytte?

Jeg ville jo gerne stille spørgsmålet i Windows Hjælp-center for Hotmail - men kan kun stille spørgsmål hvis jeg logger ind - hvilket jeg jo netop ikke kan...
Avatar billede tiger_dk Mester
11. april 2012 - 21:17 #1
Se her: http://en.kioskea.net/forum/affich-491176-hotmail-account-blocked

har selv prøvet at fået ens hotmail konto hacket, ikke sjovt overhovedet ! Et godt råd, som jeg har lært af, print kontooplysningerne ud for ens hotmail konto !
Avatar billede tiger_dk Mester
11. april 2012 - 21:29 #2
Avatar billede tiger_dk Mester
11. april 2012 - 21:34 #3
Et andet godt råd, hav altid to e-mail-adresser !

Opret evt. en gmail-konto !

www.gmail.com

eller opret en nød e-mail på www.hotmail.com, den sletter sig selv efter 30 dage hvis den ikke bliver brugt !
Avatar billede rekdal Nybegynder
11. april 2012 - 21:44 #4
snedigt - jeg forsøger mig med ny konto. Kommer tilbage og fortæller hvordan det går
Avatar billede rekdal Nybegynder
11. april 2012 - 21:46 #5
Jeg har flere email - min hotmail er ikke engang den vigtigste. Men selvfølgelig er det da lige der den mail jeg skal bruge ligger :P
Avatar billede tiger_dk Mester
13. april 2012 - 10:56 #6
#3 - eller opret en nød e-mail på www.hotmail.com, den sletter sig selv efter 30 dage hvis den ikke bliver brugt !

på den måde, kan du så komme til at loggge ind på en msn konto og stille spørgsmålet i Windows Hjælp-center for Hotmail !
Avatar billede rekdal Nybegynder
14. april 2012 - 23:38 #7
Sådan lyder svaret fra Microsoft Answers:

"Hvis du ikke har adgang til den e-mail-adresse, der var registreret på din konto, da den blev oprettet, kan du fjerne blokeringen ved at bekræfte ejerskabet af kontoen. Dette gør du ved at udfylde et skema, som du kan komme til ved at følge disse punkter:

    Gå til siden for nulstilling af adgangskode: https://account.live.com/resetpassword.aspx
    Vælg den første mulighed og klik på linket nulstil adganskode under teksten.
    Indtast dit Live ID og de sjove bogstaver i billedefeltet.
    Vælg kundesupport (den nederste mulighed) og tryk på linket kundesupport, som nu skulle dukke op.
    Indtast den e-mail adresse, hvor du ønsker at modtage besked om nulstillingen af din adgangskode.
    Du skulle nu være ved en formular med femten felter. Giv dig god tid til at indtaste alle oplysninger, og tryk på Send."

Tak for hjælpen med at bringe mig på rette spor :)
Avatar billede tiger_dk Mester
15. april 2012 - 00:12 #8
det var så lidt, jeg ligger et svar nu, så skal du bare acceptere det og give point på den måde !
Avatar billede rekdal Nybegynder
15. april 2012 - 18:44 #9
takker