Avatar billede tonic Mester
11. april 2012 - 20:58 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Tilføjelsesprogrammer

I mappen Tilføjelsesprogrammer kan jeg se følgende, som jeg ikke kan gennemskue hvad er, eller om jeg har brug for (måske bør fjerne).

Ask Toolbar - Deaktiveret
eBay.dk - Deaktiveret
Blog det i Windows med Live Writer - Aktiveret
Windows Live ID Sign-in Helper - Aktiveret
Bing-værktøjslinje - Deaktiveret
Search Helper - Deaktiveret
Bing Bar BHO - Deaktiveret

Jeg vil også gerne vide hvad Instant desktop - Work er. Og Synaptics pegeredskab. De ses begge når jeg klikker på den lille pil nederst i højre hjørne (ved uret).
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2012 - 21:17 #1
Synaptics pegeredskab = du har en bærbar og det er "musepladen".

Ask Toolbar - Deaktiveret
eBay.dk - Deaktiveret
Blog det i Windows med Live Writer - Aktiveret
Windows Live ID Sign-in Helper - Aktiveret
Bing-værktøjslinje - Deaktiveret
Search Helper - Deaktiveret
Bing Bar BHO - Deaktiveret

Hvis du ikke ved hvad det er så fjern det.
Avatar billede tonic Mester
11. april 2012 - 21:23 #2
Tænker bare på om der er noget af det jeg ville bruge, hvis jeg vidste hvad det er.
Det bekymre mig lidt der står Microsoft ud for de fleste af dem.
Avatar billede tonic Mester
11. april 2012 - 21:27 #3
Jeg kunne selvfølgelig aktivere dem en efetr en. Og så se hvad der sker, og om det er noget jeg vil beholde.
Det er bare ikke det alt sammen der kan findes i Fjern et program. Det kan eBay f.eks. ikke.
Avatar billede tonic Mester
11. april 2012 - 21:40 #4
Har næsten fået styr på det. Bortset fra to.

Jeg kan ikke finde ud af hvad eBay.dk gør. Når jeg aktivere den kan jeg ikke se nogen forandringer.

Og Windows Live ID Sign-in Helper. Er det ikke noget man senere kan risikere at få brug for? Får ikke rigtig noget ud af det jeg kan finde med Google.
Avatar billede pstidsen Novice
11. april 2012 - 21:51 #5
Fjern det hele!
Avatar billede tonic Mester
11. april 2012 - 22:11 #6
Ok.

Men eBay.dk ved jeg ikke hvor jeg skal fjerne. Den er ikke i Fjern et program. Og heller ikke i Tilføjelsesprogrammer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2012 - 22:14 #7
Windows Live ID Sign-in Helper er kun nødvendig hvis du har flere konto du skifter i mellem.
Avatar billede tonic Mester
11. april 2012 - 22:34 #8
Fik eBay væk med værktøjet HijackThis.
Avatar billede tonic Mester
11. april 2012 - 23:18 #9
Kom i tanke om noget andet. Ved ikke om jeg kan få hjælp til det i den her tråd.

Jeg er på et tidspunkt kommet til at slette uret i Gadgets. Er der en måde at få det tilbage på?
Avatar billede tonic Mester
12. april 2012 - 00:16 #10
Kan se filerne stadig ligger i Windows mappen. De er ikke slettet. Så hvordan får man den igen synlig sammen med de andre gadgets??
Avatar billede tonic Mester
12. april 2012 - 00:17 #11
Sig lige til hvis det er nødvendigt at oprette et nyt spørgsmål. Så jeg ikke uden at vide det venter forgæves.
Avatar billede tonic Mester
12. april 2012 - 01:15 #12
Må vist hellere oprette et nyt spørgsmål.
Avatar billede tonic Mester
12. april 2012 - 01:19 #13
Avatar billede pstidsen Novice
12. april 2012 - 18:21 #14
Mig? (vent på flere svar!)

PS: Du kan ikke forvente at få et svar på to timer. I sær ikke når det er om aftenen/natten. Der er jo også arbejde/skole som skal passes.. ;-)
Avatar billede tonic Mester
13. april 2012 - 01:33 #15
Det var fordi det var den forkerte katagori. Var bange for der af den grund måske ikke ville komme nogen svar.
Avatar billede pstidsen Novice
13. april 2012 - 18:17 #16
Husk at accpetere det.

PS: Jeg tager til New York i morgen tidlig, så svarer nok først om en uge. I må ha det!
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. april 2012 - 19:48 #17
god tur pstidsen :)