Avatar billede frankdahl Nybegynder
08. april 2012 - 14:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Støjsvag cpu køler

Jeg har købt en AMD Phenom 2 x4 3,4ghz 955. Jeg har dog det problem at den medfølgende køler larmet helt vildt, og jeg vil derfor købe en støgsvag. Jeg kender dog ikke ret meget til pc køling, så vil høre om i kan anbefale en køler der vil passe til min cpu. Jeg har en budget på max 500, helst mindre. På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2012 - 18:58 #1
Avatar billede Bargisen89 Nybegynder
03. maj 2012 - 21:47 #2
Hej Frank, ved du hvilken bundkort du har?
Tror selv det er en Socket AM3 (Da jeg har Phenom 3, og det er næsten det samme)

Her er nogle af de ting, der kan stå på dit bundkort / kassen, eller den side hvor du købte det:

Socket 1156 / Socket AM2+ / Socket 1366 / Socket AM3 / Socket AM2 / Socket 478 / Socket 754 / Socket 775 / Socket 939 / Socket 940

Finder du ud af det, kan jeg finde en CPU køler til dig, som koster mellem 200-350 MAX, inklusiv fragt.

PS. Hvis du har Socket AM3, så kan du se på den her:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=790229
Jeg har selv lige bestilt den, da den er MEGET støjsvag og køler godt!