Avatar billede Novice-1 Forsker
08. april 2012 - 00:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overføre video til DVD

I en skuffe har jeg et ældgammelt program liggende så man kan overføre video til DVD via computeren.
( via kabler)
Men jeg mangler lige brugsanvisningen
og tænkte at der var kommet nye og gratis programmer siden da
-og med dansk brugsanvisning!!

kender en af jer noget til sådanne programmer
og i første omgang er det blot for at få ryddet op i reolen og få det hele
enten brændt over på DVD eller lagt over på extern disk
--noget er film og andet er optaget fra TV/ via video optager

på forhånd tak!!
Avatar billede komsam Juniormester
08. april 2012 - 11:56 #1
Hej. Som jeg læser dit indlæg er det en såkaldt Easy Grabber du ligger inde med. Med den fulgte der en CD med et program. Herfra skulle du kopiere DRIVEREN til "ledningerne" ind på pcén så skulle du genstarte pcèn for derefter at installere selve  programmet som fortæller hvordan du skal overføre videoen til pcèn. Har du dette program er det egentlig bare at følge dette.??? hvis ikke kan du dawnloade VLC player fra: http://www.wideolan.org/
Avatar billede Novice-1 Forsker
18. april 2012 - 00:45 #2
hej komsam
            kan du ikke lige smide et svar så jeg kan få lukket og du kan få point

Jeg har forøvrigt netop med et pc blad fået programmet magix video easy se, så nu har jeg ingen undskyldning for ikke at få ryddet op i mine videoer
Avatar billede komsam Juniormester
18. april 2012 - 10:30 #3
Hej. Glæder mig du selv har fundet en løsning. Ingen point til mig.
Avatar billede Novice-1 Forsker
18. april 2012 - 23:41 #4
ok  - så lukker jeg selv -for god ordens skyld