Avatar billede TulleDenmark Nybegynder
07. april 2012 - 14:42 Der er 6 kommentarer

Personlig fødselsdagsgave til min veninde.

Hej Alle.
Jeg har et seriøst problem. Jeg har næsten 2 uger til at finde på en rigtig god og personlig gave til en af mine bedste veninder. Hun holder en stor fødselsdag da hun fylder 16.
Kan i give mig nogle idéer til nogle personlige gaver? (:
Jeg ved godt at man skal kende personen for at kunne give en personlig gave, men hvis i selv har prøvet det, må i meget gerne komme med forslag! I ville virkelig redde mig!
Ingen forslag er dumme! (:
På forhånd tak! (:
-Pernille (:
Avatar billede tobrukDk Novice
07. april 2012 - 14:52 #1
jamen skal det være computer eller hvad??? hvad har du selv af idé??
Avatar billede claes57 Ekspert
07. april 2012 - 15:43 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
07. april 2012 - 16:06 #3
Hvad er dit budget? Formoder du selv er ca i samme alder og ikke har så stort et beløb at du kan give for (max 3-500 kr måske)
Hvad med et smykke eller en beklædningsgenstand?
Eller noget du laver til hende som hun kan bruge?
Avatar billede TulleDenmark Nybegynder
15. april 2012 - 11:18 #5
Hej alle(:
Tak for svarene, der var nogle meget gode forslag. Mit budget er på højst 300 kr. (: Jeg fik en idé fra min veninde, som jeg tror jeg vil bruge.
Men mange tak for jeres forslag! (:
Avatar billede 220661 Ekspert
15. april 2012 - 16:09 #6