Avatar billede tuddi15 Nybegynder
06. april 2012 - 16:35 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

GTA IV Crash

Hej alle sammen

Jeg har efter lang tids pause gerne ville igang med at spille gta iv igen på min pc

Men nu har jeg problemer når jeg åbner spillet.
Jeg fint åbne spillet, og komme igennem menuen, men så når den loader savegamet går den død, og skriver, "GTAIV.exe er holdt op med at fungere"

Men nogen gange kan den få loadet savegamet, men så går det max 5 sekunder, så skriver det samme og lukker spillet ned

Jeg har en Ascer aspire 5742 g, med windows 7

har prøvet at geninstallere spillet, men unden held.

Det skal sige at jeg har haft spillet gta iv på denne pc før, uden problemer
Avatar billede pstidsen Novice
06. april 2012 - 18:53 #1
Kun bag på æsken og se om det er Windows 7 kompatibel. Min vens GTA IV virker kun på Vista så han må køre det i kompalitetstilstand.

Er det online eller bare offline?
Avatar billede tuddi15 Nybegynder
06. april 2012 - 19:01 #2
Det er et steam spil, jeg mener ikke det er lavet til 7, men har sat kompilatiet(staves) til xp

Det er bare i singel play
Avatar billede pstidsen Novice
06. april 2012 - 20:04 #3
Sæt kompabilitet til Vista!
Avatar billede tuddi15 Nybegynder
06. april 2012 - 20:21 #4
Har lige prøvet, giver det samme resultat
Avatar billede pstidsen Novice
06. april 2012 - 20:41 #5
Overholder du ellers system reqs?
Avatar billede tuddi15 Nybegynder
06. april 2012 - 20:45 #6
Har en acer asoire 5741G
Intel core i5-480
Nvidia GeForce gt 540m
6GB DDR3 Memory
Avatar billede pstidsen Novice
06. april 2012 - 22:28 #7
Har du geninstalleret spillet? Ellers er det jo altid en god idé.

Gå til denne lokation: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common og find GTA IV. Brug LaunchGTAIV.exe til at starte spillet og IKKE Steam! Hvis der er flere forskellige .exe filer så prøv de forskellige. Husk at de alle skal være i kompatibilitetstilstand. Vista servicepack 2!
Avatar billede tuddi15 Nybegynder
06. april 2012 - 22:35 #8
Ja, har prøvet det hele, uden nogen held.
Avatar billede pstidsen Novice
06. april 2012 - 22:46 #9
Prøv at google din fejlkode. Det er mit bedst bud :-)
Avatar billede tuddi15 Nybegynder
07. april 2012 - 00:07 #10
jo tak, det er der for jeg skriver her inde, har ikke lavet andet de sidste 3 dage..

Låser tråden, afinstallere spillet
Avatar billede Mallen32 Nybegynder
07. april 2012 - 00:44 #11
Har du opdateret spillet med de nyeste patches?

prøv kompatibilitetstilstand med windows xp!
Avatar billede tuddi15 Nybegynder
07. april 2012 - 09:14 #12
Har prøvet med alle xp og alle vista, det er på steam, så den upatere selv