Avatar billede detziaw Nybegynder
05. april 2012 - 03:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl i login

Hej eksperten.

Jeg sidder og er ved at blive sindssyg over mit login-script nu ikke virker. Hver gang jeg prøver at logge ind, giver den mig fejlen, at der enten er fejl i brugernavn eller password. Jeg har overhovedet ikke ændret i koderne, så dem ved jeg med sikkerhed er som de skal være. Det eneste jeg har gjort er, at tilføje en kolonne i min database kaldet "ipadress". Når jeg kontrollerer login, ser den kun på om brugernavn/password findes i databasen, og at de passer sammen. Hvad kan være gået galt? Er som sagt 110% sikker på koderne/systemet virkede før jeg oprettede denne kolonne.

Jeg har selvfølgelig prøvet at slette denne kolonne igen, men den melder stadig fejl.
Avatar billede detziaw Nybegynder
05. april 2012 - 04:14 #1
Har også prøvet at slette hele tabellen, men den gør stadig det samme. Er der kommet en eller anden opdatering til selve PHP eller MySQL som man burde have hørt om? Jeg er 100% på at koderne har virket, da jeg havde en backup af alle filer.
Avatar billede detziaw Nybegynder
05. april 2012 - 04:33 #2
Nu virker det.

Har ingen ide om hvad der var gået galt. Slettede/oprettede tabellen på nøjagtig samme måde 2 gange, og prøvede mit system et par gange på siden, samt backup-systemet et par gange, og til sidst virkede det af en eller anden grund. Ved ikke om jeg har set syner eller hvad da det er så sent :-)