Avatar billede MadsDane Nybegynder
03. april 2012 - 15:49 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Dating side søger feedback

Jeg søger noget feedback på dating siden http://netdate.dk. Som I kan se har siden ændret sig en del i forhold til hvordan den så ud før. Den skiller sig nu en del ud fra i hvert fald alle de udenlandske dating sider, da man helst ikke skulle være i tvivl om at siden er dansk som den ser ud nu. Den skulle gerne ramme det skandinaviske look, og ikke sådan et amerikansk look som ikke er lige så troværdigt for os danskere. Samtidig skal den heller ikke blive alt for kold på grund af det skandinaviske design, men lugte lidt af kærlighed som jo normalt gøres med meget varme farver i stedet for de kolde farver inde på Netdate. Lad mig høre hvad I synes både med hensyn til brugervenlighed, udseende, hastighed osv. Hvis nogen skulle være i tvivl er jeg ansat i firmaet så er interesserede i at høre hvad folk synes om den. Selv synes jeg selvfølgelig at det er den bedste dating side der findes. Men man kan altid bruge inputs.
Avatar billede noltus Novice
03. april 2012 - 16:54 #1
Er  der nogen Æsler der har en profil derinde,ellers duer din slet skjulte Reklame Ikke
03. april 2012 - 19:08 #2
Med hensyn til brugervenlighed, hastighed, og andre funktionelle emner, så kan jeg ikke bidrage, da jeg ikke ønsker at oprette profil eller logge på.  Hvis du vil have feedback på disse områder, så lav mulighed for en test-profil som bliver slettet efter testen.

Hvad angår udseendet, så synes jeg i er kommet godt fra det.  Det er stille og roligt, 'skandinavisk' uden reklamebrøl og pop, men uden at være kold.  Det begrænsede billedmateriale  er velvalgt, og jeg kan godt lide tonen i teksterne.  Jeg har læst et par af artiklerne, og de har også relevant indhold.

Et AFGØRENDE minus, et der ville afholde mig fra at deltage hvis jeg var partner-søgende, er at der ikke oplyses noget om betaling.  Man kan oprette en gratis profil, ja, men  på et eller andet tidspunkt må der komme et pengespørgsmål.  Jeg kan se der står noget om guldmedlemmer, og man kan blive smidt ud på grund af dårlig opførsel også selv om man har betalt for ydelser der endnu ikke er leveret.  Jeg foreslår på forsiden at lave en rubrik "Hvad koster det?"  Hvis der ikke på noget tidspunkt skal betales for netdate's service, så skriv "Det koster ikke noget at få matches på netdate, og der vil ikke på noget tidspunkt blive bedt om betaling.  netdate's udgifter dækkes, generelt, af ...."  Eller giv oplysningerne åbent og ærligt, for eksempel:  @Det er gratis at oprette profil og få de første fem matches.  Hvis du derudover har brug for netdate er vi nødt til at beregne ..... kr....@
06. april 2012 - 18:13 #3
MadsDane, fik du mit indlæg?  Har du en reaktion?  Kom ind og fortæl.  Jeg opretter dette som svar, idet jeg mener at have medvirket til at besvare dit spørgsmål.
Avatar billede The_Buzz Novice
27. maj 2012 - 08:31 #4
Hej MadsDane :)

Jeg har netop for to uger siden ansat en markedsføringsøkonom med speciale i online reklame

Hun er super god til at gennemgå en side step for step og udpege åbenlyse fejl, det er ikke kun reklame - men også hvordan du som webmaster får mest ud af dine besøgende, får dem til at se mange sider, eller får dem til at klikke mere på dine reklamer (eller får mere ud af dine egne reklamer hvis du reklamerer).
Du kan læse lidt mere om det på hendes indtil videre lidt sparsomme hjemmeside på http://pr.modified.dk/freelance_kompetancer.pro og hendes biografi på http://pr.modified.dk/freelance_biografi.pro

Kort fortalt er det efter min mening, en anden ting at få folk fra et forum til at komme med feedback på en side - som at få en person med en decideret uddannelse i det til at lave en sides analyse og komme med forslag forklare hvordan folk vil reagere overfor ens side...

Personligt har hun faktisk allerede næsten fordoblet mine besøgende til mine annoncører på www.LottoStat.dk