Avatar billede kennethj85 Nybegynder
01. april 2012 - 10:10 Der er 1 kommentar

Email synkronisering - hvilket program?

Hejsa folkens

Jeg driver en hjemmeside hvortil der er tilknyttet en række emailadresser. Disse er delt i to kategorier; de personlige (navn@domæne.dk) og de fælles (redaktion@domæne.dk, kontakt@domæne.dk osv).

Jeg vil gerne have at alle de fælles emailadresser skal fremgå i alle mine ansattes indbakker. Det kunne måske løses med en at sætte en forward op således at kontakt@domæne.dk automatisk videresender til navn1@domæne.dk og navn2@domæne.dk - men så kan hverken navn1 eller navn2 se om der er en anden der har behandlet emailen og svaret på den. På den måde risikerer vi at begge to svarer på emailen.

Jeg savner derfor en måde at have en fælles emailindbakke som alle har adgang til, hvor alle kan se om de emails der er kommet ind, er blevet besvaret.

Hvordan gør jeg det? Findes der en webbaseret løsning, eller snakker vi et reelt program?
Avatar billede Wally1973 Praktikant
01. april 2012 - 10:18 #1
Der findes nok noget webbaseret, men ellers skal du over i noget ala exchange, evt. hosted exchange.
Standard email-servere kan ikke klare det.