Avatar billede Easy-Dalgaard Nybegynder
29. marts 2012 - 11:45 Der er 3 kommentarer

Popup Box

Hej Eksperter.
Skal bruge en form for popup til en hjemmeside.
Dustin har en hvor den popper up ved start og skal vælge mellem PRIVAT/ERHVERV, ønsker noget lignede. Ved adgang til hjemmesiden skal den poppe up med en vælge information, som videre sender dig til en anden.
Nogen råd eller links, som i andre kender til?
POPUP skal være f.eks. 2 billeder med en knap eller bare 2 billeder som kan videre sende med link.

MVH

Dalgaard
Avatar billede tobrukDk Novice
29. marts 2012 - 12:06 #1
har du et link til hvor vi kan ses det :D
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2012 - 21:02 #2
http://www.dustin.dk/
Og det er pisse irriterende med den popup. :)

Jeg vil tro den altid popper op, medmindre du giver den lov til at huske dit valg (så den lægger en cookie på din maskine). Hvis der ingen cookies er, så vises popup'en.

Java <> JavaScript, og det kan godt laves uden brug af JavaScript.
Avatar billede Easy-Dalgaard Nybegynder
02. april 2012 - 11:10 #3
Den kan aktiveres hvis der vælges et andet sprog, så kommer den frem, men nogen som kender et script hvor den popper up og gør baggrundet transparent´elign.