Avatar billede munkeholm Nybegynder
28. marts 2012 - 19:13 Der er 1 løsning

jTable drag and drop billede

hej exp

har en jtable jeg godt kunne tænke mig at kunne have nogle billeder i som man så som bruger kan hive hen på en anden plads.

hele min jtable har en backgrund som en fodbold bane og er så meningen man har 11 spilere man kan sætte forskellige steder på banen ..

problemet er jeg ikke helt kan finde ud af at lave drag and drop.

en der kan hjælpe mig i den rigtige retning, har læst jtable har dragmode man kan slå til. men kunne godt bruge lidt hjælp.
Avatar billede munkeholm Nybegynder
29. august 2012 - 09:38 #1
svar