Avatar billede RasmusWA Nybegynder
28. marts 2012 - 13:29 Der er 1 løsning

Spørgsmål omkring overvågning i England

Sider og er igang med at skrive eksamensopgave om England, med fokus på terrorangrebet i 2005. Jeg vil rigtig gerne komme ind på noget med deres massive overvågning, men kan simpelthen ikke finde ret meget på nettet omkring dette.
Jeg indrømmer gerne at jeg formegentlig er dårlig til researche, men kan simpelthen bare ikke finde det jeg leder efter.
Jeg søger noget omkring hvornår denne massive overvågning startede og hvad antallet af kammeraer osv. er idag. Evt. om det har en forbindelse til angrebet på London i 2005.
Håber i kan hjælpe.
Avatar billede teepee Nybegynder
28. marts 2012 - 13:45 #1
Det er vist det mest malplacerede spørgsmål nogensinde, omend et interessant emne. Se f.eks.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6108496.stm

Der er et link til en stor rapport på siden.